in

Combate stresul cu ajutorul vitaminelor

În această perioadă de incertitudine pe care o traversăm, tot mai multă lume se confruntă cu stres accentuat. Cu toate acestea, putem combate stresul cu nutriție adecvată și suplimente alimentare, inclusiv vitamine.

Mulți oameni aleg să meargă la medic căutând răspunsul într-o pastilă magică, dar natura ne-a oferit lucrurile de care avem nevoie pentru a lupta împotriva multor afecțiuni, inclusiv a stresului.

Un stil de viață echilibrat, în care să incluzi și activitate fizică și o dietă sănătoasă, poate fi modul în care poți trăi fără stres. Învață de la experții de pe Wellnessist cum poți să îți schimbi obiceiurile alimentare și cum poți include în rutina ta zilnică o oră de exerciții fizice.

În continuare îți prezint câteva vitamine pentru ameliorarea stresului și pentru a-ți ajuta corpul să rămână calm atunci când nu merge totul perfect.

1.Vitamina A

Atunci când te confrunți cu stres, vitamina A este unul dintre cele mai bune suplimente de luat. Datorită proprietăților sale antioxidante puternice, vitamina A ajută la combaterea acestuia  cu ușurință.

Nu numai că vitamina A poate reduce stresul, dar este, de asemenea, cunoscut pentru a-ți stimula sistemul imunitar.

Sănătatea ta fizică și mintală au legături puternice care nu ar trebui ignorate. Mulți spun că, folosind această vitamină, se simt de parcă plutesc.

2.Complexul de vitamina B

Complexul de vitamina B este o combinație de opt vitamine diferite. Se știe că acestea au un impact mare asupra nivelului de stres al organismului.

Vitamina B joacă un rol puternic în vitalitatea generală a sistemului imunitar. Dacă ai deficit de oricare dintre aceste vitamine, ia în considerare suplimentele compuse din complexul B pentru a reduce stresul. Acest compus are tiamină, riboflavină, B5, B6, biotină, acid folic și B12.

Adesea numită acid pantotenic, vitamina B este desemnată ca vitamina „anti-stres”. Este printre cele mai importante pentru ameliorarea sentimentelor neplăcute cauzate de  stres.

Una dintre funcțiile principale ale acestei vitamine este de a ajuta la stimularea glandelor suprarenale. Suprarenalele produc hormonii necesari pentru a face față și a reduce situațiile stresante.

Chiar și atunci când te confrunți cu o situație mai neplăcută, poți rămâne calm atunci când suprarenalele tale funcționează corect.

3.Vitamina C

Această vitamină puternică produce cortizol atunci când corpul este stresat. Cortizolul este modul în care organismul se confruntă cu o situație. Dacă din corpul tău lipsește vitamina C, acesta nu va putea face față stresului.

Un nivel scăzut al acestei vitamine va determina, de asemenea, scăderea sistemului imunitar. Acest lucru te poate determina să fii predispus la depresie, schimbări de dispoziție și să te afli într-o stare generală precară.

4.Vitamina E

Vitamina E este un nutrient esențial solubil în grăsimi. Este cunoscută pentru proprietățile sale antioxidante uimitoare.

Consumul de semințe de floarea-soarelui sau de dovleac este un mod bun de a aduce corpului aport de vitamina E. Adăugarea de migdale, spanac, broccoli, muștar și măsline, te ajuta la reducerea nivelului de stres. Reține că vitamina E se găsește și în uleiurile vegetale.

Concluzionând…

Natura a fost mereu darnică, oferindu-ne remedii pentru a ne vindeca cât mai ușor.

Cu toate acestea, dacă totuși simți că îți lipsește ceea ce ai nevoie pentru combate stresul, poți apela oricând la suplimente de vitamine.

Viața poate fi haotică, dar iți poți controla reacțiile având o dietă sănătoasă și îngrijindu-te corespunzător. Adaugă câteva dintre aceste vitamine grozave pentru stres în dieta ta și urmărește-ți starea de spirit cum se îmbunătățește.

What do you think?

Written by looms

Husele pentru smarphone – cadoul perfect pentru sărbători

Tot ce trebuie sa stii despre piscinele naturale