in

8 Moduri de a trata migrenele fara medicamente

8 Ways To Treat Migraine Headaches Without Medication

Migrenele sunt dureri de cap foarte grave, intense, de obicei însoțite de greață, vărsături și sensibilitate intensă la lumină și sunet. Migrenele pot provoca congestie nazală și secreții nazale, cu un fel de senzație de parcă îți va exploda capul.

Potrivit Clinicii Mayo, rădăcina migrenelor este încă necunoscută, deși pacienții cu migrenă își pot recunoaște adesea factorii declanșatori. Migrena ta poate fi orice, de la schimbări hormonale, stres sau chiar schimbări climatice bruște.

Peste 36 de milioane de americani se confruntă cu o migrenă sau una din patru gospodării din SUA are pe cineva care suferă de aceasta.

Iată câteva sugestii despre cum să tratați migrenele fără medicamente:

1. Vicks VapoRub

Alison Jacobson, un blogger de la Safety Mom, spune că atunci când are o durere de cap, aplicarea Vicks VapoRub pe tâmple și pe frunte este atât de puternică, încât ameliorează durerea instantaneu.

De asemenea, un ulei esențial de mentă este de mare ajutor. Doar asigurați-vă că îl aplicați direct pe frunte și tâmple, iar durerea va dispărea în 30 de minute.

2. Compresa cu gheata si coaja de banana

Acest lucru ar putea suna puțin ciudat până când îți dai seama că gheața învelită într-o coajă de banană nu este altceva decât o compresă rece bogată în potasiu. Aplicarea de comprese reci pe cap și pe gât ameliorează durerea unei migrene.

3. Ulei de măsline

Un studiu realizat de „DAM” din Providence arată că uleiul de măsline și uleiul de pește scade în mod eficient severitatea, durata și frecvența migrenelor obișnuite la adolescenți. Mai mult, acizii grași polinesaturați omega-3 care se găsesc în ei previn coagularea sângelui.

4. Ulei de lavandă

Potrivit cercetărilor publicate în European Neurology, doar două picături de lavandă într-o oală cu apă clocotită sunt suficiente pentru a-ți calma migrena pulsantă. De fapt, lavanda are capacitatea de a stimula starea de spirit, de a trata anxietatea, de a reduce tensiunea arterială crescută și de a ameliora spasmele musculare.

5. Seminte de in

Semințele de in sunt un superaliment pe care egiptenii antici îl foloseau pentru a gestiona migrenele, constipația, bufeurile și durerile de sân. Semințele de in sunt bogate în fibre și acizi grași esențiali omega-3, care promovează funcționarea creierului și scad riscul de boli de inimă.

6. Miere

Fundația pentru Progresul în Terapia Cancerului a descoperit că consumul a 2 lingurițe de miere crudă în timpul mesei poate preveni atacurile de migrenă. De asemenea, ar trebui să luați o lingură de miere la primul semn de migrenă pentru a o preveni, deoarece mierea este absorbită instantaneu în sânge.

7. Unt de arahide și ghimbir

Acest tratament este sugerat de terapeuții holistici, care susțin că este cel mai bun remediu pentru problemele de migrenă. Faceți o pastă folosind unt de arahide și ghimbir ras și aplicați-o uniform pe tâmple, astfel încât organismul să primească magneziu și arginină.

8. Întinderi ale gatului si masaj

Tensiunea musculară poate declanșa sau intensifica o migrenă. Întindeți-vă timp de 20 de minute de două ori pe zi pentru a opri durerea de cap. Începeți să vă mișcați bărbia înainte, în sus și spre umeri. Ar trebui să țineți capul în fiecare poziție timp de cinci secunde, apoi să vă odihniți timp de cinci secunde.

 

What do you think?

Written by Filip

Neuroscience Reveals How Gratitude Literally Rewires Your Brain To Be Happier

Neuroștiința dezvăluie modul în care recunoștința te ajută să fii mai fericit

8 Signs You Have A Gluten Intolerance

8 semne ca ai intoleranta la gluten